55 responses »

  1. Troi says:

    Bimbo you are handsome as a homo thug. You had the tall, suave, mystique going with your uptowns. And you are not fat.

  2. Fantastic blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I’m planning to start my own site soon but I’m a little lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused .. Any tips? Kudos!

  3. Legalreality says:

    You look like you have soo much fun omg i love who you are and what you do you make alotta people smile with your energy

  4. Calubos says:

    man bimbo i glad to see that you are having fun man. you only live life once so enjoy it. by the way could you hook me up with one of those big girls Lmao

  5. timothy says:

    i don need blabbin. all i need is u

  6. Cassandra J says:

    Love ya messy ass Bimbo. The pics when u had the blond and black hair and that black hat on with your gray shirt and white skinny Jeans…yes boo that’s your look. U was lookin sexy love you hun!

  7. njioj;op says:

    wat do yo parents say

  8. uk car insurance short term says:

    It is perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I’ve learn this publish and if I may I wish to counsel you few attention-grabbing things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article. I want to learn more things approximately it!

  9. cookware says:

    I will right away take hold of your rss as I can’t find your email subscription hyperlink or newsletter service. Do you’ve any? Please allow me realize in order that I could subscribe. Thanks.

  10. FREAKAZOID says:

    u’re hella SEXY i love da blonde on u i’d suck yo dick and eat yo ass all nite

  11. ökm says:

    Usually I do not read post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to take a look at and do it! Your writing taste has been surprised me. Thanks, very nice article.

  12. wifey says:

    when r we getting married??? I luv u !!!!!

  13. suzanne keceli says:

    Bimbo its a real pleasure to have you as a friend. Your a sexy mother fucker. You know my heart is with u at all times. Po# 114 Y.R.P.D. I got mad love for u sexy

  14. kimmie says:

    Hey bimbo -

    I just wanted to tell you that you are Fucking AWESOME your so 100% real talk and I wish u the best in all you do. I watch all your YouTube shows and you have me cracking up I got all my friends at work addicted to you.

    I also wanted to let you know that u are a beautiful man and also a beautiful tranny u should add me to Facebook I have looked for you and couldn’t find you.

    So you can find me pretty please
    kimyetta_Mathews@Hotmail.com thats how u
    find me on Facebook :)

    Thanks again for your greatness :)

  15. Anonymous says:

    Bimbo I miss your crazy self the world is not the same without you come back to us

  16. Jeffery James says:

    U ARE SOOO FREAKING SEXY AND AMAZINGWHEN GOD ALLOWED YOU TO LIVE HE KNEW WHAT HE WAS DOING TO BLESS US WITH YOUR SEXINESS U TOTALLY ROCK OUT LOVE U

  17. u re hot bimbo,i love u bt u re a gay….

  18. Anonymous says:

    I WANT TO SEE THAT DICK? CAUSE WHEN I DO I’LL BE ON IT.

  19. Anonymous says:

    i wanna be ur BFF!!! Wonka Wonka
    Luv Miss Frankie

  20. Anonymous says:

    i luv u

  21. Josh says:

    Hey Daddy Yu so fuckin real nd i love you!! Imma be thee number one fan soon enough.

  22. brandon says:

    i wanna fuck you

  23. starlina says:

    yoyoyoyo was guddd thiz is starlina in the house but peope call me cookie
    i love ya shows bimbo u keep it real booboo and i like that and im sure alot of people tell u that why the hell u got to be gay u is mad cute hunnn
    so wen u need a crazii bitch hmu bitch
    lolz i lov u

  24. NUNU says:

    Hello World Im NuNu, DO YOU HAVE TO STAY ON POINT ALWAYS? Glueless Quickweave $55 Quick weave $25-UP,Invisible Part $45-up, Glueless Invisible Part $65, SewIn,$65-UP, Lashes and Eyebrow Arch $5-Up, Makeup $7, Airbrush Mu. $15-up. INBOX ME FOR AN APPOINTMENT..Kids hairs due $10-UP

  25. Shinebabyyy says:

    Wonka Wonka Owwwww!! how u doing..lol ur so cute..dang why u gotta be gay anyways keep up the good work and keep them videos coming, there mad funny

  26. ikea says:

    cute :0) i love u and miss patterson oxox

  27. DAle says:

    i love miss patterson, wish she could talk

  28. i hate gays. says:

    fuck you gay nigger. eat a dick… not literery just rhetorically. you a punk ass bitch taking it in the ass. tighten up nigger. you make me sick.

  29. A_Swag_Like_Trina says:

    I love what your doing Bimbo, get back at me so I can talk to you about something! Holla, man down, man down!

  30. Traycee says:

    Daaaang bimbo, i didnt realize how cute you were…boy u better work!!

  31. MsMolly says:

    Bitch How you gon’ have all these pics of you, and not NONE of Ms Patterson GWARL!

  32. Msbri says:

    ..Love u Bimbo girl..Wonka Wonka oww.!..and i live for sista patterson and her hair..bitch u betta work.!

  33. bitch says:

    woooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwww!!!!!!!

  34. TygerLili81 says:

    bimbo whoever told you that you was ugly was a fuckin hater…you are so not ugly. you are sexy. i love the pics. very sexy and messy….lol wonka wonka wonka oww

  35. Darkchild100% says:

    Luv ya Bimbo!! OOOOWWWWW!!! Keep up the good werk!! Cant wait until they give u ur show!! I will be the first to support u!!

  36. Luwie "Veton" Clark says:

    OO.. GET IT NOW!!

  37. lonney says:

    what the hell you did? life is a bitch then fuck it untill

  38. Lady Vixen says:

    Bimbo darling, love you! Hot stuff! You make my day. I can’t wait until you get your own show.

  39. Meek 3102 says:

    Check out sissy nobby on youtub

  40. missK_00 says:

    In the 6th picture u look like how Mashonda looked like after she found out Alicia was smashin her husband. LMAO

  41. CaramelKiss69 says:

    LoV u BIMBO!!!

  42. dmarie says:

    I love you!! Honey you look good!! Honey if your were’nt gay I would so holla!

  43. [...] Bimbo WineHouse Pics! ← S0methin 4 My Straight Male ReadeR’s & lEsbians, Since I hear this Bl0g is S00000000 Gay, LMao! [...]

  44. talaya says:

    well just keep dancing and you would lose weight love you and it called self esteem love you bimbo winehouse

  45. GIovanna the STRONG! says:

    Bimbo you are a fool! You got real talent. And do you have a youtube channel for sister patterson so that we could see you during your b.s suspension?

  46. Anonymous says:

    hayyy

  47. Lady Vixen says:

    Love you bimbo! You are on fire! Keep it up!

  48. zanobia flowers says:

    bimbo, you a hott mess, keep doing your mothre fuckin thang boo boo, i was a fan from the very first episode,yes cuz you a show honey.i love you and i am stayin tunned in .. wonka wonka, wink wink, ooowwwww!!!!!!!

  49. Tazzie says:

    Yuu are so ‘effinq Cutee . !

  50. MS YANNA says:

    HOW YOU DOIN? WONKA WONKA WONKA OWWWWWWW I SO ADORE YOU BIMBO KEEP IT UP YOU BIG OL MESSY QUEEN!!!!

  51. ladyieloyal says:

    u knw what hunny u look like this guy named rob i used to mess wit…….hummmmmmmm….i always knew he he had a lil suga n his tank…. lollolololololol hahahahahahahahahahaha damn lol

  52. NIq says:

    I sooo love you! Wonka Wonka Owwwww you are the tea!

  53. CinnamonGirl says:

    I just gotta say that i am truly in lov ewith you and i am gonna be sendin you some pics and i do think you will like them…love all your videos and i tell everyone about you i think i may be becoming you #1 fan…lol not too sound all obsessive…lolol

  54. dhaOriginalKupkake says:

    yhur are too the Queen. love yhu and miss patterson.!

LEAVE A COMMENT

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s